Wednesday, June 9, 2010

UNDER SEIGE



Syukur Alhamdullilah sukarelawan misi kemanusian ke Gaza
telah selamat.12 + 6 orang ini saya ucapkan syabas dan tahniah.

“emmm... regim zionis ni memang kejam abang...
Keh tak nye pelik doh...dalam Quran pun doh
Cakap deme-deme ni memang zalim”
CD Jay pemuda sekerat tiang itu menghujahkan
pendapatnya pada saya.

“Ye lah...alangkan nabi deme bunuh...walaupun
nabi tu kaum deme sendiri.”
Biar pun otak WENG betul juga cakap
CD Jay ni...ha..ha..ha...saya nampak
sekawan rama-rama berterbangan di atas kepala
CD Jay yang telah mula berkilat itu.
“Ni...hok terjerit-jerit tengoh jalan
menyalok sampai nok keluor anok tekok
Rasenya keje bodo je abang...tok soh lah
sampai keluor muntoh ijau kita maki
Zionis tu gelok je kat kita ni...keje pandir je...
keh yang sakit otok ni pun tak nok buat keje bodo tu...
yang pentingnya kita kalahkan zionis hok ada
dalam diri kita ni dulu,baru kita boleh kalahkan
Zionis di sana” sambil dia menepuk-nepuk
dada kirinnya dan tersenyum

Cheh!!!...
Mau kena tampor dek YB Beraim Pekasa
Si CD Jay ni karang...
Tak pun di lukuk kepala oleh Ustaz Syariat..
terus luruh licin rambut si mamat ni....
Ha..Ha..ha...
Rama-Rama semaki banyak berterbangan
dengan warna kilauan perak menawan di atas
kepala CD Jay....
Ha...ha..ha..ha..

P/S CD tolog kau jentik cuping APCO ada berani!!

6 comments:

INTAN RH said...

salam bro, sihat? koi setuju jg dgn rodong bro ni, dlm weng dia ada kebenarannya. bak kata rodong koi, jgn aok kuat teori jek, praktikalnya dok.. hehe..

akiart said...

DAN SETIAP KALI ZIONIS MENGANAS DAN SETIAP KALI ITULAH WARGA MALAYA BERPESTA.........

akiart said...

DAN SETIAP KALI ZIONIS MENGANAS DAN SETIAP KALI ITULAH WARGA MALAYA BERPESTA.........

WanBeruas said...

..jual cendol tepi jalan pun ada untung juga..vangee vangeeva..

Anonymous said...

salam bro.sihat ye.
tiap kali baca ksiah cd jay ni mesti mencuit hati dan banyak yg boleh buat kita fikir2kan.
p.c.

Hashim Zabidi said...

Cd Jay tu orang berilmu
gurunya meninggal sebelum khatam
sian CD Jay jadi gitu...