Monday, March 31, 2008

Cerita sex




Saya bertemu dia waktu saya minum kopi diwarung bawah pokok dipekan J.Dia bukan kenalan saya tapi dia rakan kepada sdra SR.SR sahabat baik saya.Sembang-sembang 0 kami santai-satai saja sebagaimana lazimnya.Tabiat buruk saya biasanya dengan orang yang baru saya kenal saya agak reserved sikit.Jadi saya lebih banyak mendengar.
Awalnya topik perbualan besekitar tentang aktiviti pacuan 4x4...itu memang topik nombor wahid SR..kerana dia giat dalam aktiviti lasak 4x4 ini.
Kemudaian sembang punya sembang cerita dah mula melalut.

S.R: Eh...! bila kita nak menyemberang ke Tanjung Pinang atau Batam.
Mr.(?): Entah lah...tapi kalau kau nak gi inform aku...sound aku awal-awal
sikit...


Yang menarik tentang fizikal Mr(?) ini bagi saya cuma hidungnya...di kedua belah lubang hidung itu terjojol keluar bulu hidung yang tak di potong.Dengan bentuk bujur dan besar, hidung beliau kelihatan betul-betul seperti sebijik jambu.Selain itu tidak ada yang istimewa tentang fizikal dia yang boleh mencairkan hati perempuan.Perut gendut membusut di sebalik kemeja T macam belakang kura-kura,bebibir tebal hitam kerana candu rokok.Misai tebalnya sudah mula beruban.Jika ketawa saya suka tengok giginya...gigi sebelah atas dah habis gugur membuatkan mulut beliau macam terowong Karak.Barisan bawah gigi masih bertahan tapi susunan dah tak berapa teratur,satu daripadanya dah kelihatan seperti cabang lastik.Gigi itu kuning asap rokok juga ada beberapa tompok plak karang gigi,plak itu kelihatan seperti sisa mentega sejuk.

S.R: Lama dah kita tak kesana.Neng-neng indon tu dah memangil-mangil je
rasanya...ha..ha..ha
Mr(?): Ya lah weh....gian aku...awek indon ni sedap betul..dia punya
SELUT tu rasa lain macam sungguh..emmmmm
S.R: Cara layan tu yang best..manja semacam..kalah bini di rumah.
Mr(?): Emmm...jauh sangat la..bini ni..masa kita nak tu..asyik2 letih lah
Nak tido la...nak tengok tv la...nak main cucu la..leceh...lagi pun
kulit da mengelebe da..kemut pun da tak ada...ha..ha..ha
S.R: Tu la mendenya...betul sangat cakap awok...nanti kita adjust
lah bila
nak gi...

Peerghh!!!..hebat kan jagoan Melayu ni..ha..ha..Dalam benak saya terbayang bagaimana
perasaan Mr(?) kalau anak gadis dia jadi macam Sufiah si genius math kat London tu,yang kini dah jadi hoooker...bayang kan yang dingin kalau anak gadis dia terpaksa
melayan lelaki mat salleh sejelek Mr.(?)..uweeek
Bagaimana pula perasaan isteri-isteri hero kita ini jika terdengar perbualan tadi.

Nak saya berdebat pasal moral dengan mereka? Nak saya terangkan beza love and lust pada mereka?..silap dewan parlimen lah saya...Hero kita tak ambik pot punya.Mereka orang relax,mereka orang santai,mereka orang enjoy..ha..ha..

So saya ada telinga dengar ada idea tulis cerita dalam Blog..sudah...
Kerana memikirkan mereka saya batalkan niat saya nak jadi pegebom berani mati untuk letupkan si Wilder pembikin wayang pendek "FITNA".Saya teringatkan plak-plak karang gigi Mr(?)yang seakan-akan mentega sejuk itu.Bagi saya mereka-mereka ini ada lah plak-plak yang melekat di dalam dunia muslim sekarang.So tak payah lah nak mengamok gila-gila bila orang provok kita dengan Filem FITNA.Selagi ada orang islam macam Mr(?),kita jangan cepat sangat nak melatah marahkan orang lain..Jangan beratkan kepala...cool...
jom dengar lagu Father and Son.

No comments: