Monday, September 14, 2009

Tayangan Hari Raya



Jika begini lah hebatnya The BoSs
maka
Kepada Matador2 pemengal kepala lembu
Kepada Steve Segal melayu yg cool
Kepada yang lupa diri dah pencen
elok lah pikir2kan dulu sebelum
beremosi,sebelum beraksi..
tepuk dada tanya ilmu...
Jangan sampai kita di kalung selipar.
Hero betul deme2 tu sekarang ni weh!.ha..ha..ha

Bunga- bunga api
telah mula di bakar
percikannya boleh membakar hangus
langsir kerharmonian...
tak beraya kita..ha..ha..ha..ha

SELAMAT HARI RAYA SEMUA>MAAF ZAHIR BATHIN.

14 comments:

WanBeruas said...

..Bro Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin..lagu layan sungguh no..he hee..

meor saiful rizal said...

hahhahaa.. mmg kalah la kite..kalo the boss dah camtu

benludin said...

boss mic lagi power...boleh bantai bekas pm dan pm sekaligus....hahha

Anonymous said...

Selamat berhari raya Bro.nak duit rayerrr :)
p.c.

Anonymous said...

Selamat berhari raya Bro.nak duit rayerrr :)
p.c.

Hashim Zabidi said...

Masalah bertimpa-timpa,
nak berhari raya pun tak selesa,
ha ha ha...

aku said...

raye ni keh nok buek rendang kepale lembu weh..

jawa peranakan said...

inilah salah satu sebab mengapa saya nasihatkan kalian agar jangan cari pasal dengan mereka.. lagipun kalian dah nak beraya tak lama lagi.. sudahlah..pulangkan semula kepala tuhan mereka..

ubilepih said...

!)ha..ha..ha wan sama la kita.Lagu tu sesuai dgn tayangan pilem ni...:)

2)Meor kita kena belajor cara Brue Lee,waaachaaaaa..di pernah kalah kan the big boss..

3)Itu pasal S dia huruf besar.tak lama lagi dia pakai spender kat luar.

4)Tq P.C,Slmat hari raya.amede kat nak duit raya?..Nah amik...jgn beli mercun.

5)Bapak itu la pasal...org kat atas sudah banyak bikin sulit...

6)aku! Keh beraye ghumoh aok bole?

7)JP...oppppssss AKU dah buat rendang...kacau kita...

INTAN RH said...

Bro Ubi, selamat hari raya. Raya kat Lepih jek ker? Buat2 la dtg sini, blh dtg umah koi :)

maaf zahir batin.

meor saiful rizal said...

Slmt Hr Raye BRo
maaf zahir batin

Pyanhabib said...

tak kira, gua maqu RAYA!

ahmadnizamhamid said...

menarik blog ini.teruskan.eid mubarak

Nabil Fizri said...

kepada lu,
selamat hari raya!
dulu gua slalu lalu lalang dpn batu yg tulis 'kuala lipis 0'.