Monday, September 7, 2009

Ragging Bull



Salam oneMalaya,Salam oneMalaya,salam oneMalaya

kah..kah..kahh....Betul ke kita akan bersalam
kalau gini caranya..ha..ha..ha

Ini bulan Ramadhan ubi...kamu sebagai orang Islam
hurmati lah bulan mulia ini
Kamu jaga lah puasa kamu,puasa bukan sekadar menahan
lapar dan dahaga.Islam itu ugama sejahtera...
belajarlah untuk menjelaskan makna sejahtera.

Jangan kamu gemar Berbangang-bangang (sila lihat aksi
Steve Segal dlm video klip diatas) sedarlah diri kamu
cuma pelakon tambahan didunia ini.

Ubi siapkan SKRIP kamu yang itu..banyak lagi yang belum
selesai,SKRIP itu skrip kasih sayang,skrip tatasusila
untuk beradab.Shhhhhh...diam kamu ubi.

INI MASIH LAGI PERINGATAN UNTUK DIRI SENDIRI YG
JAHIL


YA ALLAH AMPUNKAN AKU YG SELALU MEZALIMI DIRI

9 comments:

meor saiful rizal said...

ish2..
konsep satu malaysia mmg xbley pakai jugak..

INTAN RH said...

Bro, lama tak dgr lagu raya dendangan Sanisah Huri tu .. )

benludin said...

lembu pun malu tengok youtube diatas tu

Anonymous said...

Satu Malaysia memang boleh belah.

Hahaha!

Encik Ubi. Selamat menyambut Syawal di samping menjalani ibadah puasa yang di pertengahan. Sedih rasanya. Entah-entah tahun hadapan, tiada lagi Ramadhan untuk kita jalani.

Moga2 ada. Ameen!

Water Lily

Pipiyapong said...

Keh keh keh. Sebab takde acara makan makan tu laa yang jadi gitu.

aku said...

salam one malaya..

ubilepih said...

1)Meor saya rasa orang dulu2 lebih harmoni kut.Masa saya sekolah dulu kami campur gaul jer..semua kami kawan2.

2)Lgu gharye tu biasa lah dengan jiwa melayu,mende yg malankolik,sahdu shadan memang jiwa melayu lah..tapi meminjam kata AJ jagan lah kita tergolong dalam kelompok yg membenarkan kebodohan mcm dalam video klip tu..he..he

3)Moga kita tak di LEMBUKAN

4)Lili air terimakasih.Sama2 kita bedoa semoga Allah masi memberi kita kesempatan.Saya juga doakan kamu sejahtera.amin

5)Pipi ye elok kita bagi makan je puak2 tu puasa pun dah tak ada maknenye..ha..ha..ha

6) Aku salam satu dunia...ha..ha..ha

orangart said...

ubi,

Kamu dan kita semua adalah pelakun sebenarnya dari awal hingga akhir...

Nan Blues said...

tu gaya cakap ikut perasaan..kalo ikut fikiran bernas.. lain.