Monday, October 12, 2009

Sunshine



...Kalau lah aku kena loteri...kalau lah dapat kawin 2-3
...kalau lah aku dapat makan angin ke Paris..kalau..lah
kalau la..kalau...kalau macam2 itu aku dapat pasti aku
BERGUMBIRA..ha..ha..

Ape-ape je lah,angan2 itu elemen gumbira juga..ha..ha.

Wa..ha..ha masih yang sempoi2..mende yang sempoi je
bole bikin wa gumbira...ha..ha..minggu lepas banyak
wa dapat kegumbiraan.

1.Bersama-sama rakan REVOLUSINER di GK di malam
keraian,sembang2 makan2.Wa gembira.
(REVOLUSINER istilah Pak Samad pada Kami2 disitu)

2.Album DRUR meor dah lahir wa da dapat dengar.Sedap
Wa gembira.

3.Beraya ke rumah Pokde Nan(Nan Blues).Sedap mat weh
mi kari deme.Terima kasih pada akak,lain kali jemput
lah lagi kome weh..ha..ha..ha.Keh Gembira

4.Bro Pyan sudi bantu mengemas dan bagi tip untuk bikin
cantik skrip wa yang sulung,pun itu buah gumbira wa gak.
(Tq Bro)

5.A.B dah luluskan "MAT FOREST" dan mengalaskan kepercayaan
agar wa bikin lagi dua ceritera..ha..ha..ha.
Gumbira gilerrrrr Wa.(tq Bro)

6.Lepak rumah Nikjidan..oppsss Istana Mistikal Nik..dengar
kisah-kisah busker muda kental ni..seronok..gembira juga
(Bro wa tengah layan CD lu...masyukkkkkk Maybe Ben nak 1)

7.Sham kalau wa tulis lirik lu kasi bikin lagu mau tak Sheikh?
Gumbira juge wa kalau lu sudi..he..heeeee...hee

8.Di ribaan saya Pan melafazkan Ayatul Kursi dengan petah dan
fasih...ini bikin hati wa sangat2 gumbira..ha..ha..ha

Selamat begumbira semua.Gumbira wa tak ada kelas kerana didalam
rasa kita kena bebas dan telus...ha..ha...ha..ha..Wink

12 comments:

akiart said...

pyan cakap jgn tulis ha ha ha...
dia cakap buat mcm ni
(ketawa)
jgn durhaka pada guru
tak masuk syurga

Nabil Fizri said...

gumbira2..
syurga kata mari?

Anonymous said...

Alhamdulilah.Wa baca entry lu pun dah jelas betapa gumbiranya lu, bro.Wa tumpang gumbira.
p.c.

INTAN RH said...

ya, slmt bergembira. gua pun gembira.

sham said...

Sheikh,
insyaAllah, kita boleh cerita. indorock style kot hehheh...

syahbandar87 said...

slmt bergumbira..n salam persahabatan
:)

meor saiful rizal said...

kalo dpt kawen 2-3 jgn lupe jemput teman mkn nasik myak bro.
haha

Kedai Hitam Putih said...

salam. berkunjunglah ke blog saya kalau ada kelapangan.terima kasih.

http://thekedaihitamputih.blogspot.com

pokde nan said...

terima kaseh loh sudi ke rumoh keh walaupo doh lewat.gembire keh aok datang.ade rezeki keh buke kede makan kat lepeh.jue mee kari...sambil main lagu blues.gembire tu.

en_me said...

gumbirenyerrr..

pokde nan said...

keh suke amek (gembira) kalo berdiri sebeloh tiang batu 0 kat lepeh teh.

binjidan said...

gumbira ada macam bahagia tak? hehe gua bahagia dengar ubi gembira