Monday, May 17, 2010

A Star Is Born


C.D Jay!

Lu tahu SAYANG SALMAH
Sudah sangat ngetop!!!
lakunan lu amat berkesan...
Wa jadi amat yakin ini tahun
lu bakal naik pentas gengam trophy..
cuma Wa harap masa kat pentas tu
Lu kreditkan lah sikit nama Wa dengan Ben...
ha..ha..ha

Bukan kami mau glmer...
cukup sekadar lu yang glmer
Tapi sekurang-kurangnya adalah
sikit penghargaan buat kami...
terima kasih biar pun sehalus semut
namun pasti akan kami sambut dengan
hati yang sangat besar..sebesar Padang
Kami harap kamu kekal memiliki
peribadi orang yang budiman
tidak mudah tengelam dalam glmer
sehingga lupa nak menjaga pekerti...
Kamu jagan jadi lanun C.D...
Ya jangan jadi lanun cetak rompak

Maaf CD,
SAYANG SALMAH udah dicetak rompak
kami tak boleh buat apa...
yang bikin ini kerja
bukan calang-calang orang...
dia orang ternama..punya nama besar
di alam maya...
Ahak..ahak..ahakk...

CD Jay
Jaga diri lu baik-baik
jangan lupa makan ubat..

7 comments:

zam ali said...

mcm biasa tgk je abg kameraman tu...bila kita nak bermesra dgn alam lagi bang???

KiLaT said...

born to be a star.

~KiLaT~ lanun melanun si lanun.

akiart said...

pjuang cetak rompakpun masuk kedai cari cd cetak rompak...habis? keh keh keh

Hashim Zabidi said...

Sayang Salmah sudah tenggelam bersama arus zaman. Tidak lagi muncul diarus perdana
Ia sebuah dendangan yg klasik
dizaman burung putih
beronggeng dan berjoget.

benludin said...

kami cuma 'merompak' hasil titik peluh bangsa steven spielberg...bangsa melayu punya dvd kami beli original. tak sabar nak beli dvd 2 alam nih...hehehe

WanBeruas said...

A Star Is Born..Kris Kristorfferson & Barbarra Striesand..lama dah tu..hee.hee...cantek banget hutan tu bro..isk isk lama sangat wa tak g trekking nihh..

ubilepih said...

1) Tunggu depa buat kenong plak tapi sekarang ni dia orang senyap je Zam..

2)Kamu memang sepantas kilat Bro

3)Kita terus melanun..

4)Klasik nasional pak!

5)Tolong David Teo

6)Wan kat area lu ada port baik untuk jungle trekking ke?