Thursday, May 8, 2008

Senja yang VIBRANT




Gua hampir saja terlepas pandang akan fenomena alam yang mewarnai layar langit Kg,Kuala Sat petang itu.Kelekaan berbual dan kedudukan gua di bawah Khemah yang menjadi faktor kalau gua tak dapat menikmaati keindahan warna alam yang di lukis oleh
Sang Maha Pencipta.

Nasib baik kenalan baru gua,gadis Insyiur dari Putrajaya yang inform gua.

“Abang tengok cantik”

“Yes..tq Nat!”

Gua pun terus sambar Digital Olympus FE170 and Klik!..Klik..

Juga gua tolong Klik untuk Nat juga dengan digital camera dia yang jauh lebih mahal dari gua punya.

What a beautiful evening.Terima kasih Allah kerana menghadiahkan senja ini pada kami.

So Nat this song is for U..hope you enjoyed it.Thanks 4 the Friendship.

Good Luck in Gelang Patah,I hope you jumpa apa yang you cari..ha..ha..ha




No comments: