Tuesday, February 10, 2009

Sultan Mehmood mangkat di junjung a.k.a Sultan of Swing


".....apa sangat lah yang boleh di harapkan daripada otak bekas posman yang perangai kaki betina!
BeEnd wanna talk about moral....?!!..Najib?!!! Moral!!!!..absurb..ha..ha..ha...
:-Ibu Pan

perjuangan kini
dibayar cuma
dengan mungil
beberapa amoi china
:-sajak Dollahjones

"Pepalih"
:- kome aku di blog Pyan

"Tangkap je katak tu jual timbang kilo...!!!"
:-Komen aku pada Ben

"Bro Lagu aman Lagu Damai tu elok di persembahkan kepada Sultan.."
:-SMS aku kepada Meor

Mereka tiada mahu kira bicara langsung tentang nasib idup kita....
yang di pacu hanya nafsu kemaruk mengaut laba...mereka menurut raja dihati bersultan dimata
yang merana jadi mangsa adalah kita si jelata..
:-aku

p/s tak lama lagi Pak Jib bole jadi Tengku mahKOTE di sana :)

9 comments:

ummzaid said...

".....apa sangat lah yang boleh di harapkan daripada otak bekas posman yang perangai kaki betina!

errkk..bio betul bro..

benludin said...

kuch kuch hotak hei sungguh depa tu!

ubilepih said...

Sis..salah seko katak yg melompat tu yang cakap zina itu sedekah..di bekas posman:)

usain bolt said...

kalau zina itu sedekah,cuba suruh dia masukkan ALAT SEDEKAHnya itu ke dalam lubang tabung masjid.. muat tak?

jawa peranakan said...

setelah puas beraksi seperti kaduk naik junjung,maka baginda pun mangkat dijunjung..

maka tiadalah sempat keturunan baginda hidup hingga ke zaman yang ada susu cap junjung ini..

meorpestajiwa said...

kami mahu pm baru bela rakyat,yang bodoh berjanji,pandai bekerja..hehe...

jawa peranakan said...

bro ubi..
david arumugam (alleycats) terima darjah indera mahkota pahang yang membawa gelaran datuk dari sultan kome..pemurah betul sulatn kome..

TRIMA KASEEEEEYYYYY!!!!!!!!!!!!

PS-khadijah ibrahim pun dapat anugerah yang sama..

WanBeruas said...

..fuyoo layan Dire Straits layann..

ubilepih said...

1)Emmm..en.usain..kalau dia buat gitu takut-takut pulak alatnya itu di curi orang untuk di buat tangkal ilmu kebal..atau sekurang2nya buat halau pontiyanak

2)Byak org kita mati di junjungan..kah..kah..mekasihhhhh...muda2 dulu wa syok kat Tijah berahim tu..ha..ha

3) Betul tu yop....juga tak mau PM yang suka main wayang..ha..ha

4)Bro..layannnnnnnnn...ha..ha