Friday, April 3, 2009

Double Attraction


Lontarkan suara...nganga luas2..puas2..jangan rosak piching jagan lupa lirik...ha..ha..ha

7 SAMURAI

Di atas segalanya saya meletakkan rasa hurmat dan jutaan terima kasih saya pada beliau.
Dia yang menerima dan bersetuju dengan "Raungan Anak Belentara"saya.
Telah di gubah dan di lagukannya isi hati saya itu.Tiba2 saja nama kerdil dan halus saya
tersisip baris di celahan nama2 sasa seperti Ishammudin Rais,Black,Dollahjones serta Pyan..ha..ha..ha

Raungan Anak Belentara itu bakal di muatkan di dalam projek D.R.U.R.
Itu projek mega beliau.Sekali lagi saya rasa amat bersenang hati untuk turut serta
dalam menjayakan projek itu.
Lelaki kerdil lusuh berselipar haus ini ingin turut menyumbang sekadar termampu diri.
Bukan ada kepentingan apa-apa sekadar saya sukakan perjuangan yang jujur aman serta pure..ho..hoo..hoo.Biar lah kita ini orang rabak2 Bro...tapi kita ni rakyaat..orang rakyaat...wakil rakyaat..ha..ha..ha

Itu lah Meor dengan kerja gila dia yang saya suka..ha..ha..ha..Ada yang di luar sana ingin bersama sila klik D.R.U.R.Jangan tanya saya apa yang anda dapat dari projek ini..kerana barangkali anda tidak dapat apa-apa pun...ha..ha..ha.

Pyan pernah nasihatkan saya dengan Ben."Kalau kamu bagi apa yang kamu suka,Tuhan akan Sayaaaannnnnnnnnnggggg....."..ha..ha..ha..ha hidup rakyat.

END.

Julung2 kalinya panggung saya menayangkan 2 cerita serentak.Anda boleh menonton pilem ini walaupun anda memakai songkok.Tayangan ini sempena kita mendapat PM yang "BAIK".

11 comments:

benludin said...

mungkin cineplex lipis buleh tayang 10 pilem sekaligus...malangya di lipis xde panggung...haha

Pyanhabib said...

songkok saiz sejengkal tinggi ka?

Pyanhabib said...

banyangkan ubilepih pengikut kabilah bersongkok `tinggi sejengkal'...fuh!

benludin said...

bro pyan,
nanti kita pakai songkok tinggi (senget) sambil mengeteh kat subari..lepas tu pi ke jualan gudang di dawama..sah dpt diskaun 95%..haha!

Anonymous said...

terimakasih bro..lu pun hebat juga..jangan rasa asing dikalangan kita2 yang mungkin watak lain2,tujuannya sama saja..hehe

meorpestajiwa

jawa peranakan said...

jangan main2 dengan songkok..
ada org ingat songkoknya boleh membawanya ke sorga..

ubi said...

Bro Pyan,wa tak mahu pakai songkok sebab dua pekara:
i)Nanti wa bertambah kacak dan nanti ramai prempuan2 dari kabilah Puteri Gunung Ledang mengilai wa...mereka2 ni sukakan org bersongkok walaupun lelaki itu tak sastera langsung.

ii)satu lagi sebab wa tak mahu pekara yang terjadi pada dollahjones berlaku pada wa..songkok di terbangkan angin masa dalam bas,almaklum la wa ni penguna bas seumur idup..ha..ha

2)Meor Tq

3)Jawa: Ringgit ka sorga.

Anonymous said...

errr...encik,

sastera sungguh ! kagum aku kagummm..

-kaca-

ubilepih said...

errrr....kaca!!! WINK :)

sojar tanpa c4 said...

salam

Anonymous said...

encik..apa pasal ko jerit2 bila nampak nama aku bagi komen tu ?

isshh...jangan la buat imaginasi liar cenggitu encikkkk..bukan aku tu yang bertudung merah yang dok nganga mulut macam kongkang tuuuu..bukan aku tuuuuu...bukan aku !!!

-kaca-